„Víte, že kdo se moc ptá se více dozví“

Nejčastější dotazy

Co Vás nejvíce zajímá?

Nejčastější dotazy

Jak dopředu si mám objednat vaše služby ?

Termín práci si plánuji s každým individuálně. 

Obsloužím několik zákazníků denně, proto jsem časově dostupný do několika dní od zavolání.

Stačí mi zavolat a společně se domluvíme na termínu. Termín může ovlivnit také velikost a rozsah práce.

Vždy se snažím vyhovět zákazníkovi a přijet k Vám co nejdříve v řádech několika dnů od zavolání.

V čem jste jiný než ostatní?

Mojí snahou je pomoci všem, kteří o mojí pomoc stojí. Jsem slušně vychován a moje vystupování by Vás mělo ihned zaujmout. Zvedám telefonáty nebo zavolám zpět.

Jsem nekuřák. Svou práci jsem si vybral, protože jí mám moc rád a baví mě pomáhat ostatním lidem. 

Jsem spolehlivý a nic na Vás nehraju. Navíc bych chtěl jednou předat řemeslo a svou firmu mému synovi. Proto se snažím vše dělat poctivě a kvalitně. Moje děti na mě musí být hrdé!!

Musíme něco připravit?

Na montáž potřebuji mít dostatek prostoru. Proto pokud to půjde je potřeba mít připravené a uklizené místo montáže. 

Například na montáž nábytku je potřeba více volného místa.

Jinak veškeré nářadí a vše k montáži si vozím vlastní. Není tedy třeba cokoliv připravovat. 


Musí být doma někdo přítomen?

Ano musí. Z bezpečnostních pracovních důvodů je vždy dobré, když jste u montáže přítomni.

Nikdy nevím co se při práci může stát. Pokud budu u Vás doma a vy půjde pryč, tak můžu třeba spadnout ze štaflí a pak mě nemá kdo zavolat pomoct.

Proto preferuji Vaší přítomnost u montáže. Můžeme společně konzultovat i postup práci.

Budete potřebovat pomoci?

Ve většině případů nebudu potřebovat pomoci. Jelikož jsem šikovný a mám již léta praxe, tak si vše dělám sám. Občas je ale někdy potřeba třeba jen něco podržet. V takovém případě bych Vás osobně poprosil o pomoc. Během montáže si jinak můžete dělat svou činnost a já budu pracovat za Vás.

Mohu zrušit objednávku?

Ano, pokud mě zavoláte alespoň 4 dní předem. Svou práci pečlivě plánuji a dohodnuté termíny na sebe vzájemně navazují. 

Pokud si objednávku předem rozmyslíte, zavolejte mi a oznamte mi zrušení včas.

Provádíte základní úklid?

Ano, ukidím si po sobě prach. Nosím sebou koštátko a lopatku. Při vrtacích prací i jiných si po sobě zametu prach a hrubé nečistoty. 

Obalový materiál jako jsou kartony a igelity si likviduje sám zákazník.

Záruka a případné reklamace

Milí zákazníci, vždy se snažím pracovat co nejlépe umím, tak aby byl zákazník co nejvíce spokojen. K práci používám vysoce kvalitní nářadí a snažím se používat i kvalitní dražší materiál, který by měl pár let vydržet. Ovšem já zodpovídám jen za svou dobře odvedenou práci a nikoliv za materiál, který někde koupíte vy nebo já.

Samozřejmě za svou kvalitu provedené práce ručím a poskytuji zákonnou záruku. Jelikož pracuji kvalitně, tak nejspíše proto jsem žádnou reklamaci řešit doposud nemusel. Ovšem stát se může cokoliv, a proto je potřeba vědět jak postupovat.

Jak postupovat:

Je potřeba si uvědomit, že vada se může projevit až při používání za nějaký čas, proto mě neváhejte kdykoliv zavolat a požádat o opravu. Reklamaci můžete vyřídit zavoláním  nebo vyplněním formuláře. Termín opravy závisí na mojí vytíženosti, ovšem opravu vždy provedu do zákonné lhůty 30 dní od ohlášení reklamace.

V případě, že se jedná o vadu, která prokazatelně souvisí s vadným postupem práce, tak v takovém případě Vám zajistím bezplatnou opravu nebo se společně domluvíme na dodatečné slevě z ceny práce a vy si opravu následně zajistíte sami u někoho jiného.

Naopak pokud je vada způsobena nevhodným používáním, nadměrným opotřebováním, vadou materiálu, tak v takovém případě Vám reklamaci neuznám a je potřeba si opravu opět uhradit v plné výši.

Oprávněná reklamace:

Příklad 1: 

Přilepím Vám do koupelny na obklady háček na ručník a on za týden upadne. V takovém případě se jedná o reklamaci - dal jsem málo lepidla nebo jsem špatně odmastil lepený povrch. Zavoláte a já přijedu háček opět přilepit. Popřípadě se můžeme společně domluvit na jiném technologickém postupu - větší váha ručníku a podobně. V takovém případě si zákazník doplatí jen rozdíl práce například za dodatečné vrtání a podobně.

Příklad 2:

Vyměním Vám odpadní sifon u umyvadla a on začne za týden lehce prokapávat v místě připojení. V takovém případě si nejspíše sedlo těsnění a přijedu Vám dotáhnout daný spoj. Taková situace je naprosto běžná a může stát kdykoliv. Případně si zákazník po domluvě může dotáhnout matici svépomocí.

Neoprávněná reklamace:

Příklad 1: 

Pokud například praskne žárovka u světla, které jsem montoval včetně žárovky, tak se nejedená o reklamaci. Jedná se o vadu žárovky nebo části světla. V takovém případě může zákazník zkusit reklamovat žárovku nebo svítidlo u prodejce, kde světlo kupoval, pokud si uschoval účtenku. V případě žádosti o demontáž světla nebo části si zákazník platí výjezd a práci.

Příklad 2:

Pokud například silou zatáhne dítě nebo skákající kočka za závěsy, může dojít k vytržení garnýže ze zdi, kterou jsem Vám montoval. V takovém případě považuji závadu za nadměrné opotřebení a reklamaci neuznám. Zákazník si platí opravu v plné výši.

ℹ️ Na závěr chci říci, že spokojenost zákazníka je pro mě na prvním místě a vždy se s každým snažím rozumně domluvit. Samozřejmě, že některé závady mohou být sporné a proto se vždy snažím se zákazníkem domluvit na kompromisu. Obě strany se k sobě musí chovat slušně a dospět k společnému záměru. 

Poptávkový formulář